رونق

بیزینس در نسل گوشی به دست در شبکه های اجتماعی که خبری از نماد اعتماد نیست بسیار قابل توجه است. واقعیت این است که رسانه های اجتماعی و نفوذ هر چه بیشتر آنها در میان کاربران مختلف در تمام نقاط دنیا باعث شده است که این شبکه ها به ابزارهایی مناسب برای تبلیغات و

تجارت الکترونیکی تبدیل شوند.

خرید و فروش در شبکه های اجتماعی، بعد از گسترش نفوذ تلفن های همراه هوشمند و پیوستن بسیاری از افراد به اینستاگرام، جدی شد.اکنون خرید و فروش آنلاین در این شبکه و به اشتراک گذاری عکس از رونق نسبی برخوردار است.

با وجود آنکه هنوز تجربه ای جدی از تجارت الکترونیکی در کشور ما وجود ندارد اما راه اندازی کسب و کار در شبکه های اجتماعی راهکار بسیاری از افراد به خصوص قشر جوان شده است.

ادامه مطلب


مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها